Gebruik

Of U nu kiest voor een lokale mobiele affichage, een nationale campagne of een specifieke sampling-aktie; IPC heeft naast de vereiste expertise een ruim aanbod aan medewerkers en reclamemiddelen; inzetbaar voor productlanceringen, promoties, opendeurdagen, dealeracties, beurzen, evenementen, imagocampagnes, F1/F2 distributie, kustacties, openingen, animatie-, degustatie- of samplingacties, ter aanvulling van mediacampagnes, enz...

Inzetbaar in de grootsteden, winkelcentra, sportstadions, langs wedstrijdtrajecten, via dealersnetten, F1/F2, op openbare markten, in badsteden, in de omgeving van beurzen, salon of pretparken, langs belangrijke invalswegen, tot zelfs bij uw doelgroep thuis: "door-to-door".

Flexibiliteit en capaciteit. Wij staan ter uwe beschikking, of het nu gaat om ééndagsacties, lange termijnacties of repetitieve campagnes. Aantallen? IPC beschikt exclusief in België over een dergelijk voertuigenpark. Twee, drie, ... veertig of vijftig voertuigen? Geen probleem. IPC biedt u de garantie uw campagne succesvol te realiseren.

De juiste boodschap op het juiste moment
Wij bieden een niet-alledaags medium, professioneel en vooral stijlvol gebracht. De taalvaardige en verzorgde teams rijden vlot en opvallend doorheen de verkeersdrukte.

Temidden van uw doelgroep, hetzij aan een verkoopspunt, hetzij in een drukbezocht commercieel centrum houden ze halt. De ideale plaats om een kwalitatief contact te creëren met uw doelgroep.

Sympathiek medium met unieke mogelijkheden
Met haar affichagevoertuigen stelt IPC een einde aan de klassieke problemen in advertising: geen ongedekte zones meer, geen lange reserveringsperiodes, geen fortuinen voor een laag bereikcijfer en vooral niet meer die onbereikbaarheid voor een professionele campagne.